B4B Zuidenveldtour 2016

29/04/2015

B4B Zuidenveldtour

Op 29 april as. wordt aan de vooravond van de 25e editie van de Zuidenveldtour wederom de B4B ploegentijdrit verreden door bedrijven en overheid. Sport en de B4B inspireert bedrijvigheid vanuit een compleet ander spectrum. Op een parcours aan de rand van Dalen kan ieder team over ca. 15 km zich als ploeg meten aan zichzelf maar ook aan andere teams. Met teams bestaande uit 3 renners/rensters en een ploegleider kan worden geprobeerd om het team van Scholten Cycling (winnaar 2015) te onttronen. Het gaat niet alleen om de tijd maar vooral om gezelligheid waarin de sport bedrijven onderling en met de overheid verbinden.De deelnemende ploegen zorgen voor hun eigen ploegleidersauto. De start en finish is ter hoogte van het Sportpark ’t Grootveld. Hier is ook plaats om de ploegleidersauto te parkeren.Na afloop is er bij Restaurant ’t Oelnbret een wielerbuffet en de prijsuitreiking. Deelnemers uit 2015 weten dat niet alleen de tijd meetelt voor een prijs! Uitstraling als team en inzet is ook erg belangrijk!Eventuele dieetwensen voor het wielerbuffet kunnen worden doorgegeven via secretariaat@stichtingpwz.nl

Hieronder een foto-impressie van de versie van 2015

Download hier het parcour 2016