Activiteiten

De stichting PWZ organiseert voor haar leden enkele malen per jaar een activiteit. Uiteraard elke keer met een link naar de wielersport. Zo is in het verleden regelmatig een georganiseerd bezoek gebracht aan de wielerzesdaagse van Bremen, zijn met een vip-arrangement nationale kampioenschappen bezocht en is zelfs in 2012 werd het WK te Valkenburg aangedaan.

Jaarlijks hoogtepunt is de ATB-clinic. In 2014 op zaterdag 8 november. Met ruim 60 deelnemers werd de modder en blubber van het Twentse en Duitse heuvelgebied getrotseerd. Onder leiding van de bekende en altijd zeer gevatte wieler- en schaatsspeaker Jannes Mulder en enkele lokale gidsen, genoot iedereen van de tocht. Na het douchen werd speciale gast NOS-sportverslaggever Herbert  gedoucht door Jannes aan een kruisverhoor onderworpen. De prachtigste anekdotes meegemaakt op grote kampioenschappen en olypische spelen kwamen daarbij voor het voetlicht. De dag werd afgesloten met een heerlijk stamppotbuffet.