NK Wielerweken groot succes

01/12/2015

Bijdrage PWZ NK wielerweken

Onlangs hebben we samen met de gemeente Emmen onze bijdrage aan de NK wielerweken geëvalueerd.

Vanaf de start van de voorbereidingen, heeft PWZ zich met volle overtuiging ingezet voor het slagen van dit unieke evenement in Emmen.

De gemeente gaf duidelijk aan, dat de inzet van PWZ er aan heeft bijgedragen, dat de NK wielerweken  tot een succes hebben geleid.

PWZ heeft zich vooral ingezet voor het technische gedeelte van de koersen. Met name het uitzetten van de Noordelijke en Zuidelijke lus van de prof-koers is in zijn geheel gerealiseerd door PWZ, inclusief de beveiliging tijdens de wedstrijddagen. Honderden vrijwillige verkeersregelaars zijn er door PWZ ingezet. Ook hebben we veel inzet gepleegd tijdens de tijdrit-wedstrijden.

Als grootste compliment gaf de gemeente aan, dat als PWZ niet tot aan de laatste dag met zoveel inzet zich met de wielerweken had bemoeid, er wellicht problemen hadden kunnen ontstaan om de organisatie van de NK wielerweken tot een succes te brengen.

Uiteindelijk mogen we constateren, dat de NK wielerweken  wel degelijk een succes zijn geworden, die mogelijk nog eens een vervolg kan krijgen. Ook dan zal PWZ weer graag zijn medewerking verlenen.