Toertocht 13 Mei 2017

Op 13 Mei 2017 wordt de toertocht van de PWZ Zuidenveldtour georganiseerd.<br />De routes gaan voor een groot deel door de grensstreek Duitsland / Nederland.

ATB Clinic 2017

In het Nederlands-Duitse grensgebied zal op zaterdag 25 november wederom de ATB clinic worden georganiseerd; ook deze editie zal weer een speciale gast aanwezig zijn.

Fotoverslag wijn- en spijsavond 2016

Fotoverslag "5 etappes met wijn en spijs" Marijn de Vries, Rob Harmeling, Jannes Mulder in 't Oelnbret

Op vrijdag 7 oktober 2016 werd in restaurant 't Oelnbret in Dalen een wijn- en spijsavond gehouden voor de leden van PWZ en haar relaties.

Foto's B4B Zuidenveldtour

Foto's B4B Zuidenveldtour Foto-impressie ploegentijdrit sponsoren stichting PWZ

Ga naar fotoverslag

NK Wielerweken groot succes

Bijdrage PWZ NK wielerweken

Onlangs heeft PWZ samen met de Gemeente Emmen onze bijdrage aan de NK wielerweken mogen evalueren met de Gemeente.

Fotoverslag Zuidenveldtour

Fotoverslag Zuidenveldtour Foto's 24e PWZ Zuidenveltour

Jeff Vermeulen van Jo Piels wint de 24e PWZ Zuidenveldtour. In een sprint van een selecte groep verwijst hij de winnaar van vorig jaar Wim Stroetinga naar de tweede plaats.

Zuidenveldtour 2015

Zuidenveldtour 25 april 2015

In 2015 organiseert de Stichting PWZ, in samenwerking met wielercomité Nieuw Amsterdam/Veenoord en de WSV Emmen en de Stichting Dalen Promotie, voor de 24e keer de PWZ Zuidenveldtour.

Zuidenveldtour maakt deel uit van Topcompetitie

Zuidenveldtour in Topcompetitie =extra dimensie!

Na een afwezigheid van 10 jaar keert de Topcompetitie voor mannen-elite renners terug. De winnaar wordt gegarandeerd profrenner bij Team Roompot.

B4B Zuidenveldtour 2017

Op vrijdag 28 april 2017 zal de 4e editie van de B4B (Business for Business) ploegentijdrit worden georganiseerd.<br />Na afloop van de ploegentijdrit is er een netwerkbijeenkomst voor alle deelnemende ploegen.

Fotoverslag ATB clinic 2016

Fotoverslag ATB clinic 2016 ATB clinic 2016

Onder leiding van Addy Engels en Bert Jan Lindeman werd vandaag onder grote belangstelling een ATB clinic voor leden en sponsoren georganiseerd.

Uitslag B4B 2016

Op 29-04-2016 is de jaarlijkse B4B Zuidenveldtour weer verreden. Hier vind u de uitslag van weer een geslaagde editie.

Tourtocht ZODC Zuidenveldtour 2016

Op zondag 5 juni 2016 wordt de tourtochtversie van de ZODC Zuidenveldtour georganiseerd.

Fotoverslag ATB clinic 2015

Fotoverslag ATB clinic 2015 ATB clinic 2015

Op 7 november 2015 werd de jaarlijkse ATB clinic voor leden georganiseerd. Uitvalsbasis was wederom Mander (Overijssel). Hierbij het fotoverslag.

B4B Zuidenveldtour 2016

B4B Zuidenveldtour Ploegentijdrit B4B PWZ Zuidenveldtour

Aan de vooravond van de PWZ Zuidenveldtour 2016 wordt in de omgeving van Dalen een ploegentijdrit voor sponsoren van de Zuidenveldtour georganiseerd.

Toertocht Zuidoost Drenthe Classic

Toertocht Zuidoost Drenthe Classic Toertochtversie Zuidenveldtour

Op 14 juni organiseert de stichting PWZ de toertochtversie van de Zuidenveldtour. Gekozen kan worden uit de afstanden 65-90-115 of 140 km.

NK Wielrennen 2015

NK Wielrennen 2015 een hele week in Emmen

EMMEN - De gemeente Emmen heeft dit jaar een unieke wielerprimeur: in een tijdsbestek van één week rijden de Nederlandse profrenners het NK tijdrijden en het NK op de weg. De ‘Emmense superweek' vindt plaats van 20 tot 28 juni.<br /><br />Wethouder Bouke Arends van sportzaken (PvdA) bevestigde het nieuws in een raadscommissievergadering.<br /><br />Het eerste weekeinde rijden de nieuwelingen, junioren en elites zonder contract hun kampioenschap. De woensdag erop volgen de tijdritkampioenschappen voor alle categorieën. In het slotweekeinde volgt het ‘grote' NK, voor profs, beloften en vrouwen.

Laad meer berichten

Lid in de spotlight

Over Hotel ten Cate

Op een prachtige locatie aan de rand van het stadscentrum van Emmen – Drenthe, op loopafstand van Dierenpark Emmen en in het eeuwenoude dorpje Noordbarge, treft u het meest kleurrijke en vrolijke kunsthotel van Nederland aan. Kleurrijk in de zin van de kunst aan de buitenzijde en binnenzijde, maar tevens kleurrijk wat betreft ontvangst, warmte, gezelligheid en het culinaire vlak.

Eenmaal binnen kunt u genieten van een drankje of eenvoudige kaart in Bar/Brasserie 13, culinair lunchen of dineren kunt u in ons sfeervolle Restaurant 13 of in de binnentuin waar uit de wind en in de zon prachtige gerechten worden geserveerd. Lekker loungen en genieten van sprankelende cocktails kan in de sfeervolle en hippe Lounge 13.

Voor de nodige in- en ontspanning brengt u een bezoekje aan het TC Health Centre, waar u een fitnessruimte, solarium en massagepraktijk vindt.

We beschikken over 53 hotelkamers waarvan enkele familiekamers, diverse klassiek ingerichte kamers en enkele moderne kunstkamers.

Buiten en in het hele kunsthotel kunt u de kunst van de toyisten bewonderen

Bekijk website > Bekijk alle bedrijven