Uitslag B4B 2016

Op 29-04-2016 is de jaarlijkse B4B Zuidenveldtour weer verreden. Hier vind u de uitslag van weer een geslaagde editie.

Tourtocht ZODC Zuidenveldtour 2016

Op zondag 5 juni 2016 wordt de tourtochtversie van de ZODC Zuidenveldtour georganiseerd.

Fotoverslag ATB clinic 2015

Fotoverslag ATB clinic 2015 ATB clinic 2015

Op 7 november 2015 werd de jaarlijkse ATB clinic voor leden georganiseerd. Uitvalsbasis was wederom Mander (Overijssel). Hierbij het fotoverslag.

B4B Zuidenveldtour 2016

B4B Zuidenveldtour Ploegentijdrit B4B PWZ Zuidenveldtour

Aan de vooravond van de PWZ Zuidenveldtour 2016 wordt in de omgeving van Dalen een ploegentijdrit voor sponsoren van de Zuidenveldtour georganiseerd.

Toertocht Zuidoost Drenthe Classic

Toertocht Zuidoost Drenthe Classic Toertochtversie Zuidenveldtour

Op 14 juni organiseert de stichting PWZ de toertochtversie van de Zuidenveldtour. Gekozen kan worden uit de afstanden 65-90-115 of 140 km.

NK Wielrennen 2015

NK Wielrennen 2015 een hele week in Emmen

EMMEN - De gemeente Emmen heeft dit jaar een unieke wielerprimeur: in een tijdsbestek van één week rijden de Nederlandse profrenners het NK tijdrijden en het NK op de weg. De ‘Emmense superweek' vindt plaats van 20 tot 28 juni.<br /><br />Wethouder Bouke Arends van sportzaken (PvdA) bevestigde het nieuws in een raadscommissievergadering.<br /><br />Het eerste weekeinde rijden de nieuwelingen, junioren en elites zonder contract hun kampioenschap. De woensdag erop volgen de tijdritkampioenschappen voor alle categorieën. In het slotweekeinde volgt het ‘grote' NK, voor profs, beloften en vrouwen.

Foto's B4B Zuidenveldtour

Foto's B4B Zuidenveldtour Foto-impressie ploegentijdrit sponsoren stichting PWZ

Ga naar fotoverslag

NK Wielerweken groot succes

Bijdrage PWZ NK wielerweken

Onlangs heeft PWZ samen met de Gemeente Emmen onze bijdrage aan de NK wielerweken mogen evalueren met de Gemeente.

Fotoverslag Zuidenveldtour

Fotoverslag Zuidenveldtour Foto's 24e PWZ Zuidenveltour

Jeff Vermeulen van Jo Piels wint de 24e PWZ Zuidenveldtour. In een sprint van een selecte groep verwijst hij de winnaar van vorig jaar Wim Stroetinga naar de tweede plaats.

Zuidenveldtour 2015

Zuidenveldtour 25 april 2015

In 2015 organiseert de Stichting PWZ, in samenwerking met wielercomité Nieuw Amsterdam/Veenoord en de WSV Emmen en de Stichting Dalen Promotie, voor de 24e keer de PWZ Zuidenveldtour.

Zuidenveldtour maakt deel uit van Topcompetitie

Zuidenveldtour in Topcompetitie =extra dimensie!

Na een afwezigheid van 10 jaar keert de Topcompetitie voor mannen-elite renners terug. De winnaar wordt gegarandeerd profrenner bij Team Roompot.

Laad meer berichten

Lid in de spotlight

Over B+O Architectuur

Wonen

Ieder mens heeft ruimte nodig om te leven. Dit moet een plek zijn waar jij je prettig voelt en je volledig kunt ontplooien. Een plek waar je kunt ‘zijn’. Voor elk mens heeft die plek andere kenmerken en eigenschappen. Om erachter te komen wat deze precies zijn, willen we eerst weten wie onze opdrachtgever of gebruiker is. Wij gaan daarom op zoek naar de vraag achter de vraag; wat wilt u en waarom wilt u wat u wilt? We kijken niet alleen naar de rationele en functionele vraag, maar ook naar de gebruikers van de toekomstige ruimte. Op deze manier ontstaat er een filosofie die past bij de mens die in de ruimte zal leven. U kunt met diverse woonvraagstukken bij ons terecht. Onze portefeuille bestaat uit particuliere woonhuizen, appartementengebouwen en (sociale) woningbouw.

Werken

Een werkplek is meer dan een plek om te werken. Het is een plek van ontmoeting, verbinding, samenwerking en waar inspiratie leidt tot creativiteit. Voor elk bedrijf is de vorm van deze plek anders, maar de inhoud is hetzelfde. Wij vertalen deze inhoud naar de wensen van uw bedrijf en ontwerpen gebouwen en ruimtes waarin mensen zich maximaal kunnen ontplooien.

Bekijk website > Bekijk alle bedrijven