Mountainbike-clinic 2018

Locatie: Watermolen Bels
Bergweg 9
Mander

Op zaterdag 17 november werd de jaarlijks mountainbikeclinic van PWZ gehouden voor sponsoren en leden in het Duits-Nederlandse grensgebied bij Uelsen en Vasse.

Maarten Tjallingii was de speciale gast van de dag, tijdens het fietsen fietste hij met alle groepen mee en aan het eind nog een inspirerend verhaal over de carriere van Maarten.

Maarten Tjallingii: bodyguard, teamplayer voor verschillende wielerploegen maar sinds kort ook mental coach. Hij heeft jarenlang bij Lotto Jumbo, Belkin en Rabobank gereden. Hij won de ronde van België en stond op het podium in Roubaix. In de GIRO haalde hij op de Posbank de bergtrui.

Cor Rijpma was de dagvoorzitter / entertainer en voor de begeleiding van het actieve fietsgedeelte waren onze fietsgidsen uit Tubbergen e.o. weer paraat.

Na een gezellige afsluiting met onder meer een stamppotbuffet ging een ieder moe maar voldaan huiswaarts.

Op naar 2019……………..