WK wielrennen Valkenburg

23/09/2012

WK 2012

Op zondag 23 september jl. hebben we met onze PWZ leden en introducees met veel plezier de wegwedstrijd elite heren WK Wielrennen bezocht.
Nadat iedereen de slaap een beetje uit ogen had in de bos stond de koffie in bij Van der Valk in Cuijk klaar. In Limburg aangekomen kon na een korte wandeling iedereen zijn eigen gang gaan in de VIP Village waar diverse activiteiten waren en wij goed verzorgd werden in het Holland-Belgie huis.
Met een mooie winnaar Philippe Gilbert uit Belgie kon iedereen ook wel leven. Nadat de culinaire maaltijd bij restaurant Oolderhofjes in Herten werd de reis vervolgd en werd nog eens druk nagepraat over de Belgen en de Nederlandsers (zowel supporters als renners). Iedereen keek tevreden terug op de dag en wij willen iedereen bedanken voor de goede sfeer en deelname.

Tot een volgende activiteit!

PWZ Bestuur